Ik was verrast over de leuke en mooie foto's van je! Ook deze website is mooi opgezet, niet te druk en lekker overzichtelijk.
Voor mij mag je nog wel wat meer foto's op je site zetten want ze zijn zeker niet vervelend om naar te kijken! 😉 Hou vol en wellicht zit er dit jaar een winnende jaar foto bij.